StepUP е уникална и иновативна услуга за логистично обслужване на процесите в интернет магазини, отворена към бизнес от всякакъв мащаб.

  • dns BASIC - Складово пространство и логистика

    Ще Ви облекчим в ежедневните рутинни дейности по опаковане, изпращане и проследяване на пратките. В същото време ще заплащате минимално необходимото Ви складово пространство, без дългосрочни договори.
    Basic е нашето базово предложение за логистично и складово обслужване на вашият електронен магазин. За да облекчите и опростите максимално останалите процеси, може да изберете някоя от следните добавки:

  • dns Старт - Да го изградим заедно

    Ще инсталираме и конфигурираме подходящата за Вас платформа, ще Ви предложим индивидуален дизайн, което да Ви осигури безупречен старт.

  • swap_horiz Управление на съдържанието

    Ще осигурим пълна или частична администрация на Вашия е-магазин, за да можете да съсредоточите вниманието си върху важните неща за бизнеса си.

  • payment Реклама

    Ще се погрижим за това клиентите лесно да стигат до Вас като се ангажираме с подготовката и изпълнението на рекламни стратегии, които да позиционират отлично Вашият е-магазин.

  • phone Обслужване на клиента

    Ще осигурим на клиентите Ви пълна прозрачност, достъпност и внимание отговаряйки на техните запитвания, коментари и желания.





BASIC

Независимо дали имате стартиращ бизнес, или сте разрастваща се малка или средна компания, или международна фирма…. Ние ще ви предоставим гъвкаво и достъпно решение.

Просто е:

  • 1. Изпращате продуктите си за съхранение при нас
    • 2. Вашите клиенти правят поръчките в онлайн магазина ви.
      • 3. Ние получаваме и обработваме поръчките, според вашите изисквания и ги изпращаме.
        • 4. Вашите клиенти получават поръчките си.

Не е нужно да се притеснявате за управлението на склад, персонал, компютърни системи или складово оборудване. Можете да се съсредоточите само върху бизнеса и клиенти си.

Стойността на StepUp - BASIC ще бъде много по-ниска от цената, която бихте заплатили, ако се заемете сами с всички това, а и ще Ви е по-просто, лесно и удобно.

grade

При нас ще заплащате само това, което ползвате – отпада нуждата от дългосрочни договори за наем, за да получите добра цена или да наемате склад, който никога не ползвате в пълният му капацитет. Разполагаме със склад с подвижни товарни рампи и необходимото складово оборудване за товаро-разтоварни дейности – скрепери, мотокари, палетни колички.

grade

Не ви достигат хора, поръчките закъсняват, клиентите недоволстват – кошмар за всеки бизнес. Ние винаги ще имаме нужният екип, за да тръгнат поръчките на време - при внезапно увеличение на поръчките или по време на промоции, екипът който обслужва поръчките ви ще е достатъчен винаги, за да спазите обещаните срокове.



Start

+ Старт

Ще ви помогнем в създаването на Вашия електронен магазин като започнем от най основните неща – домейн, хостинг, платформа за електронна търговия и стигнем до всеки един детайл, ще се погрижим вашите артикули да са със съответните цени, характеристики, описания, общи условия, условия за връщане и доставка, ще изградим и обезпечим цялостния процес по обслужването на вашите клиенти от приемането на поръчка до нейното изпълнение спрямо Вашите изисквания



grade

От идеята до старта в кратки срокове. Идеята да направите електронен магазин е узряла, но все не намирате време да се захванете с това. Нека ви помогнем и се погрижим за всичко вместо Вас. Ще Ви предложим дизайн, ще се погрижим за хостинг, за регистрацията на домейн и всичко това във възможно най-кратки срокове.

grade

„Витрината“ на магазина е важна, първо това виждат вашите клиенти. Дизайн и подредба на „рафтовете“, поставяне на етикети с цени... ще се погрижим за всичко, а за Вас ще остане да кажете само своето финално – Да.

grade

„Продавачът“ в магазина ще осигури професионално отношение, внимание и грижа, така че всеки клиент да остане доволен и да се „върне“ отново.



+ Управление на съдържанието

Винаги актуални наличности и цени, водене на склад, обновяване на информацията, въвеждане на нови артикули с описание към тях, генериране на ключови думи за бързо търсене на информация, въвеждане на информация за промоции, отстъпки за определени стоки, следене за начало и край на промоциите и всичко останало, нужно за правилното функциониране на Вашия магазин – тази добавка е решението.

grade

Имате много нови артикули, които искате бързо да достигнат до клиентите Ви, но въвеждането им с цени, описания, технически параметри и ключови думи отнема толкова много време – ние ще ви помогнем всичко да бъде въведено бързо и акуратно.

grade

Най-неприятният момент – когато трябва да кажете на клиент „Доставката ще се забави“ или „Този артикул свърши“ – за да избегнем това, ще се грижим винаги наличностите в магазина да са актуални, а Вие ще бъдете уведомени за необходимостта от нови доставки .



+ Реклама

Магазинът Ви е готов, зареден със стока и очаквате първите си клиенти, но те не идват… или са в пъти по-малко от това, което сте очаквали…

Причината е, че клиентите просто не знаят за Вашето съществуване…

Как да увеличите трафика към онлайн магазина си? Как да достигнете точно до тези хора, които се интересуват от Вашия продукт и ще направят покупка? Как да увеличите нивата на продажбите през магазина и да запазите тази тенденция стабилна?

Ще застанем до Вас с цялостна рекламна стратегия, разработена конкретно за нуждите на Вашия онлайн магазин, така че да гарантираме оптимални резултати.



grade

Потенциалните ви клиенти търсят вашия продукт в Google – ще научат за Вас при оптимална цена за клик и действие (Pay per click и Pay per action). С таргетирана банер кампания на клик в специално подбрани сайтове (Google Display Network и други големи банер мрежи), повече потребители за услугите ви. В зависимост от спецификите на продукта Ви, ще препоръчаме точното присъствие и реклама във Facebook и други социални мрежи.

grade

Интернет е динамична среда – за да сте конкурентни и да се гарантират най-изгодните условия са нужни постоянно следене и оптимизиране на активностите – задължителна част, включена в рекламните ни услуги. Ще ви съдействаме да използвате по-добре потенциала на онлайн магазина си чрез следене и анализиране на резултатите ви в Google Analytics.

grade

Ще ви гарантираме използване на всички рекламни възможности, които водят до увеличаване на релевантния трафик към онлайн магазина и повишаване на продажбите като Remarketing, Оптимизиране на база продажбите (Conversions tracking and Cost pre Action) и купуване на рекламно присъствие на база конкретна аудитория, за която знаем, че се интересува от продуктите Ви, на най-добрата възможна цена (Programmatic Buying и Real Time Bidding).



+ Обслужване на клиента

Доброто обслужване и удовлетвореността са важни за изграждане на дългосрочни отношения с клиентите и са основа на всеки добър бизнес…

Винаги е добре, когато можеш да вдигнеш телефона и да попиташ….

Затова Ви предлагаме обслужване на клиентска телефонна линия. Така клиентите ви ще имат постоянна връзка с вас в лицето на отлично обучени професионални оператори. Клиентите Ви винаги могат да потърсят контакт и съдействие по телефон, имейл или чат за да получават отговори на въпросите, които ги интересуват относно предлаганите стоки и услуги, за да уточнят или променят доставка, да добавят продукт към направена вече поръчка или просто за да споделят впечатление. Личния контакт изгражда доверие, а то е ключът към лоялния клиент.

Ценообразуване

За да е ясно и максимално удобно за Вас, цената за основната ни логистична услуга е сведена до единна цена за обслужване на една поръчка и включва следните елементи:
Приемане и складиране на стока
+
Приемане на поръчки по имейл или директно от връзка с онлайн магазин
+
Обработка и пакетиране според стандартите на клиента
+
предаване на куриер за доставка
+
обработка на върнати пратки

= 2.20 лева / обработена поръчка*

* Цената е валидна при определени условия и лимити
За цени за останалите ни услуги включени в Step UP, моля поискайте оферта.